حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

جواب انتخاب رشته مامانی

1392/6/6 19:00
نویسنده : مامان حمیدرضا
154 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه ی دوم شهریور جواب دانشگاه مامانی میاد

نفس مامانی برام دعاکن قبول بشمناراحت بابایی که

خیلی بهم روحیه  میده وتا روحیه اون نباشه من

اعتماد به نفس نمیگیرم  بابایی برای من یعنی یه دنیا

اعتماد من اینو امتحان هم کردم توی هرکاری بهم

گفته  که موفق میشی من مطمعنم که این کارت

درست میشه باور کن مامانی همین طور هم میشه

اگه برا کاری اصلا امیدی نداشته باشم ولی وقتی اون

بگه خودبه خود به امر خدا موفق میشم .مژه....برا گرفتن

گواهینامه رانندگی ایین نامه رو بار اول قبول شدم

فقط با گفتن یه کلمه که گفت اروم باش من میدونم

توقبول میشی  قبول هم شدم قلب وحالا جریان

دانشگاه از روزانتخاب رشته همش  میگه تو پرستاری

قبول میشی امید عجیبی گرفتم  حالا خداکنه این دفعه هم

اعتماد به نفسش کار گیر باشه نیشخندنیشخندنیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)