حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

پسرم دختر شد ......

1392/6/19 23:14
نویسنده : مامان حمیدرضا
206 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دختر شد

مامانی نمیدونم چی شد الان واقعا نمیدونم دختری یا پسر

 یه ماه پیش دکتر بهم گفت  که جنین پایینه باید یه ماه دیگه سنو بدم

اون موقع اول چهار ماهم بود دکتر زاهدان گفت بچه پسره

ولی امشب رفتم دکتر گفت اول پنج ماهته بچه دختره

اخه الان تکلیف من چیه نباید بفهمم  جنسیت بچه چیه یعنی اسمی که براش انتخاب کردم خاطراتی که

نوشتم همه پوچ حالا از خدا میخوام هر چی که هست سالم باشه دخترهم شیرینه برکت خونه

هم راز مادرشه هرچی که هست سالم باشه ولی من هنوز باور ندارم حسم میگه پسره

حالا تا خدا چی بخواد .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ریحانه
20 شهریور 92 12:32
سلام
جدی ولی من مطمئنم نی نی ما پسره راستی 4 روز هم از نی نی شما بزرگ تره شما دوست داری دختر باشه یا پسر؟؟؟
دوستت دارم

بهت سرمیزنم

ریحانه



سلام اره ریحانه جون جدی دختره منو شوهرم پسر دوست داشتیم حالاهرچی که هست سالم باشه...ممنون که بهم سرمیذنی عزیز
مثل هیچکس
22 شهریور 92 23:49
واقعا دنیای عجیبیه به این سونو هم دیگه نمیشه اعتماد کرد ولی ایشالا سالم باشه من که عاشق دخترم وخیلی نذر ونیاز کردم خدا یه دختر سالم بهم بده .راستی خاله عموی محمد دانشگاه زاهدان قبول شد البته ارشد .



اره ديگه سونو هم يه چيزي ميگه براخودش از خداميخوام سالم باشه هرچي كه هست....مبارك باشه جواب انتخاب رشته من هم اومد توخود شهرمون ايرانشهر زمين شناسي قبول شدم
مثل هیچکس
26 شهریور 92 12:18
مبارک باشه حالا دیگه حسابی سرتون شلوغ میشه درس ونی نی موفق باشید .
مثل هیچکس
27 شهریور 92 2:08
خیر باشه خاله مثل اینکه نیستید؟