حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

ارامشم دیدن دریا

1392/7/1 16:04
نویسنده : مامان حمیدرضا
154 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزی که نتونستم برای نی نی عزیزم چیزی بنویسم

رفته بودم چابهار رفتن به چابهار منو از هر شهری خوشحالتر میکنه

چون من از وقتی که سه ماهه بودم بابامو انتقال کردن اونجا

درواقع متولد ایرانشهرم ولی بزرگ شده ی چابهار زندگی تو شهر چابهار آرامش خاصی داره

شهر آرومو بی دردسریه خلاصه هرچی بگم کم گفتم ولی بابایی از آبو هوای اونجا خوشش نمیاد

چون بزرگ شده ی ایرانشهره میگه اونجا شرجیه....

من 15 سال از عمرموچابهار بودم که در اخر تصمیم گرفتیم بیایم ایرانشهر

وشهریور سال 88 اومدیم ولی الان من پشیمونم چون اونجا خیلی بهتر بودناراحتناراحتناراحت

 

راستی شعری که من بچگی کنار دریا میخوندم اینه:دریا دریا دریا عشق ما در دریا

مامانم میگه 4ساله بودی تادریا میرفتیم همین بیتو میخوندی

یااااااااااااااااااادش بخیر........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سولماز
1 مهر 92 20:23
تبریک میگم عزیزم برای قبولی ایشالا همیشه موفق باشی
راستی کی میری سونو تا دقیق مشخص بشه نی نی پسر هست یا دختر ؟؟؟


ممنون.فعلانمیرم تامیترسم باز بگن پسره همون ماهای اخر میرم
مثل هیچکس
2 مهر 92 11:06
پس رفتید خوش گذرونی همیشه به تفریح .منم متولد وبزرگ شده اصفهانم هر وقت میرم دلم میگیره که چرا اونجارا ترک کردم اخه همه دوستام اونجان از وقتی ازدواج کردم اومدم ایلام اصلا باهم قابل مقایسه نیستن


اره بااینکه اصلیتم ایرانشهریه ولی از شهرش خوشم نمیاد دیگه چاره نیس باید بسوزیمو بسازیم