حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

اخرین روزها

1392/10/23 19:41
نویسنده : مامان حمیدرضا
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مامان این روزای اخر دیگه حالمو گرفته از اول  9ماه نفس تنگی دارم

 

وقتی میخوابم نفسم میگیره و وقتی زیاد میشینم خسته میشم اصلا نمیدونم چکار کنم

 

حسم میگه که این هفته زایمان میکنم چون دوروزه یه دردایی دارم....

 

عزیزمامان حالا بسلامتی هر وقت بدنیا اومدی ولی من دلم میخواد که کاشکی

 

بابایی اینجا بود اون 5بهمن امتحاناش تموم میشه  خیلی ناراحتم از این وضعیتی که

 

داریم انشاءالله که این روزای سخت زودتر تموم بشه ......

 

بابایی اولین امتحانو به خوبی دیروز داد فرداهم یه امتحان داره

 

انشاءالله که با نمره ی خوب همه ی درساشو پاس کنه و زوده زود بیاد پیشمون

 

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رزا
23 دی 92 22:39
سلام عزیزم انشالله زودتر سختیها تموم بشه ............ونینی سالم بیاد پیشت
مامان کارن
24 دی 92 11:39
سلام بسلامتی آره عزیزم ماه آخر خیلی سخته امیدوارم بزودی پسمل خوشگلت ببینی
رزا
25 دی 92 12:50
انشالله نینی به خوبی وخوشی بیاد مامانش راحت شه........
سولماز
28 دی 92 0:40
ای جانم دیگه چیزی نمونده عزیزم کلی مراقب خودت و نی نی نازت باش امیدوارم که زایمان راحتی هم داشته باشی
مثل هیچکس
9 بهمن 92 10:22
عزیزم بهتری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟این پست رو که خوندم خیلی نگرانت شدم برای سلامتی خودت ونی نی کوچولوتون دعا میکنم ما رو از حال خودت بیخبر نزار ولی طرف خوب ماجرا تولد نی نی وبه پایان رسیدن انتظاره ایشالا به سلامتی فارق بشی .
مامان پارسا و پرهام
10 بهمن 92 3:29
سلام مامانی خوبی چه خبر به سلامتی نی نی کی میاد؟ نکنه اومده که کم پیدایی؟ اگه اینطوره قدمش مبارک مارو بی خبر نزار