حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

روح زندگی ام

پسر خوشگل مامان

1392/11/24 14:33
نویسنده : مامان حمیدرضا
433 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم به دنیای پراز هیجان ما ادما خوش امدی ان شاءالله قدمت پراز خیروبرکت باشه

ان شاءالله آیند ه ی درخشانی داشته باشی ....

گوگولی من 26 دی  بسلامتی بدنیا اومدیقلبمنو ساعت 8شب بردن بیمارستان ایران

وساعت 8و45 دقیقه بدنیااومدی  وقتی که بدنیا اومدی پرستار تورو اورد توی بغلم خدای من چه حس قشنگی بود منوتو رو روز جمعه ساعت 7شب آوردن خونه خیلی شلوغ بود همه بودن بجز بابایی

حالم خیلی گرفته بود ولی خیلی زود بابایی اومد ...

اینم اولین عکست ....

 

اینجا بغل پسرعموت امین هستی

این روز دومته

این اولین اب تنیت هست

این بعداز حموم کردنته

حالاشروع کردن به سرمه زدن و بقیه ی رسمو رسومات

فدااااااااااااااااااااات

تعجب نکنی پستونکت خیلی بزرگه چون من قرارنبود پستونکیت کنم ولی چون میرم دنشگاه توخیلی گریه میکنی بااین ساکت میشی فرستادیم دایی مجید برات گرفته دوباره فرستادیم نوزادی گرفته

 

اینجا بیدارشدی

دوباره خابیدی فدات شم

این عکس از توی گهواره  گرفتم

بمیرم داری گریه میکنی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مثل هیچکس
26 بهمن 92 21:25
پس بالاخره فرصت شد که عکسها رو بزارین وچشم ما هم به جمال گل پسرمون روشن شد ایشالا که قدمش پراز خیر وبرکت باشه راستی مامانی این شازده پسر به کی رفته گمون نکنم که به شما رفته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که هیچ شباهتی نمیبینم
مامان حمیدرضا
پاسخ
اره سرم خیلی شلوغه ببخشید اگه به وبتون نمیام نمیدونم گل پسری به کی رفته بعضیا میگن شبیه باباشه
مامان کارن
17 اسفند 92 8:47
وای مامانی مبارکه انشااله خوش قدم وپرروزی باشه این پهلوون ما همیشه بامامان وبابا ونامدارباشه از طرف من یه ماچ کوچولو از پوست لطیف پسملی بگیر مرسی که پیشمون اومدید وببخشید که دیر شد راستی خسته نباشی واقعا 9ماهه پراز کم استراحتیه