حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

خدایا شکرت

1392/7/29 12:38
نویسنده : مامان حمیدرضا
144 بازدید
اشتراک گذاری

هزاربار خداروشکر میکنم که سالمی نفس مامان

 

امروز بعداز دوماه جواب ازمایشت اومد صبح زنگ زدم زاهدان گفتن جواب ازمایشات تکمیلی شماسالم

نشون ونی نی شما هیچ مشکلی نداره  منو میگی از خوشحالی بال

دراوردم اگه بدونی منو بابایی چقد استرس داشتیم براجواب این

ازمایش .....بلافاصله  زنگ زدم برابابایی بهش خبر خوشو گفتم اونم خیلی خوشحال شد  قلبقلبقلب

انشالله به سلامتی بدنیا بیای .

 

ازدوستای وبلاگیم بخاطر همدردیشون ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
29 مهر 92 14:13
خدا رو شکر عزیزم پس همه جوره خیالت راحت شد . بازم تبریک میگم منم خیلی خوشحای شدم .


اره عزیزراحته راحتم .ممنون
مامان کارن
29 مهر 92 19:55
سلام تبریک میگم واسه مسافرکوچولون امیدوارم سالم ونامدارباشه منم باافتخارلینکتون میکنم مواظب خودتونو نی نی باشید


ممنون گلم ایشالا که افتخار منو باباش باشه .ممنون بهم سرزدید
سولماز
29 مهر 92 21:59
خدارو صدهزار مرتبه شکر


ممنون از نظرتون.اره خداروشکر من خیلی میترسیدم
مثل هیچکس
29 مهر 92 22:21
منتظرم نی نی گپ بیا


مثل هیچکس
1 آبان 92 23:45
این عید سعید حیدر کرار است

شادی و شعف به عرش حق بسیار است

ذکر صلوات بر محمد امروز

خشنودی آل عترت و اطهار است

عید سعید غدیر خم مبارک باد


عزیز عید شمامبارک
سولماز
4 آبان 92 14:35


فدات خاله جون
مثل هیچکس
7 آبان 92 12:14
عزیزم خیلی وقته نیستی خوبی ؟



خوبم ولی یکم کسالت دارم
مثل هیچکس
7 آبان 92 23:42
کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من بودم شما نبودید
مثل هیچکس
11 آبان 92 13:18
عزیزم بهتری ؟برات دعا میکنم به سلامتی این دوران رو تموم کنی وفارق بشی.


نه عزیزخیلی اذیتم.ممنون ایشالاکه زودترتموم بشه