حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

حال نی نی

1392/8/13 12:09
نویسنده : مامان حمیدرضا
153 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی من درچه حاله ........

حال مامانی که حسابی گرفته شده ازروزی که به هفت ماه رفتم نشستن برام محال شده همش باید

دراز بکشم خیلی اذیتم  ولی همه این دردام دراولین لحظه دیدنت تمام میشه عزیزم دیگه چیزی نمونده

که به دنیای پراز هیهاهوی ما بیای لحظه به لحظه منتظرتم ولی خیلی ازانتظار کشیدن بدم میاد 

کاشکی الان دراغوشم بودی(( من ندرون پتو)) ایشالاکه به سلامتی.....

 

یه مقاله خوندم که نوشته بود جنین هفت ماهه چشماش باز وبسته میشه به همه ی صداها کاملا

عکس العمل نشون میده میخنده گریه میکنه  حتی میتونه خواب

ببینه به این قسمت که رسیدم تعجب کردم مگه میشه خواب هم ببینه سبحان الله این یه معجزه

است یعنی نی نی من هم خواب میبینه ؟؟؟؟؟

مادر فدات وقتی تکون میخوری خندم میگیره آخه خیلی بامزه میچرخی وقتی حرف میزنم تکون میخوری

مهمتراز همه وقتی به فکر بابایی هستم یا باهاش حرف میزنم تکون میخوری یعنی توهم دلت تنگ

شده من که دارم کم میارم ازدوریش امیدوارم این دوران سخت زودتر تموم بشه آمین.....

 

دلم براهردوتون تنگ شده نی نی دوستت دارم بابایی عاشقتم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
25 آبان 92 21:40
بچه ها ... وقتی با سرزنش و انتقاد زندگی می کنند می آموزند بی اعتماد به خود باشند . وقتی با خشونت زندگی می کنند می آموزند که جنگجو باشند. وقتی با ترس زندگی می کنند می آموزند که بُزدل باشند. وقتی با تمسخُر زندگی می کنند می آموزند که خجالتی باشند. وقتی با ترحم زندگی می کنند می آموزند که به خود احساس ترحم داشته باشند. وقتی با حسادت زندگی می کنند می آموزند که در خود احساس گناه داشته باشند. اما ... اگر با شکیبایی زندگی کنند بردباری را می آموزند. اگر با تشویق زندگی کنند اعتماد و اطمینان را می آموزند. اگر باپاداش زندگی کنند با استعداد بودن و پذیرندگی را می آموزند. اگر با تصدیق شدن زندگی کنند عشق را می آموزند. اگر با توافق زتدگی کنند دوست داشتن خود را می آموزند. اگر با تایید زندگی کنند با هدف زندگی کردن را می آموزند. اگر با صداقت زندگی کنند حقیقت را می آموزند. اگر با انصاف زندگی کنند دفاع از حقوق را می آموزند. اگر با اطمینان زندگی کنند اعتماد به خود و اعتماد به دیگران را می آموزند. اگر با دوستی و محبت زندگی کنند زندگی در دنیای امن را می آموزند.
مثل هیچکس
25 آبان 92 21:42
عزیزم برات فرستادم کپی کن بزار توی وب عزیزکپی نمیشه
مثل هیچکس
26 آبان 92 14:55
عزیز توی نظرات کپی بگیر میشه دوباره امتحان کن حالاببینم
مامان نی نی کوچولو
28 آبان 92 22:15
سلام مامانی امیدوارم که حال خودت و نی نی نازت خوب باشهمنم مثل شما یه مامان 7 ماهه هستم خوشحال میشم با هم دوست بشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید آدرسشو براتون میزارمhttp://tahaemdadi2014yahoo.com سلام عزیز خوشحال میشم....حتما میام به وبت نمی دونم چرانمیتونم به وبت بیام
ماما پارسا
4 آذر 92 12:50
سلام خوبی مامان .حسابی از این روزای شیرین لذت ببر امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی سلام ممنون اره خیلی شیرین هستن این روزا.ممنون همچنین شما سالم باشی
سولماز
9 آذر 92 1:26
سلام عزیزم ایشالا این 2ماه هم نموم میشه و زودی نی نی رو تو بغلت میگیری چه جالب من نمیدونستم جنین خواب هم میبینه امیدوارم زودی این دوری ها تموم بشه سلام خانمی اره ایشالا که زود بگذره خیلی ممنون