حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

پسر مامان درچه حاله.....

1392/9/20 15:17
نویسنده : مامان حمیدرضا
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیز

قرار بود که خبر سنو رو بهتون بگم واقعا به این علم پزشکی نمیشه اعتماد کرد

شنبه 16 اذر رفتم سنو که وقتی داشت معاینه میکرد گفت پاهاشو باز نمیکنه

خیلی طول کشید معاینش تا اخر گفت که پاهاشو باز کرد پسره

من موندم چی بگم بعدشم گفت که تا وقتی که بدنیا بیاد معلوم نیست شاید دختر باشه ولی فعلا که پسره

هههههههههههههه من به دکتر هم گفتم که این سومین باره برا تعیین جنسیت میام خیلی خندیده 

میدونم حسم میگه پسری  مادر فدات بشه حمیدرضا ی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 18:10
سلام عزیزم خوبی ایشالا که هر چی هست صحیح و سلامت به موقع بیاد تو بغل مامانش و چراغ روشنی خونتون بشه
مامان حمیدرضا
پاسخ
سلام عزیز ممنون اره هرچی هست سالم باشه
مثل هیچکس
21 آذر 92 13:01
عزیزم دختر وپسر نداره خدا کنه فقط سالم باشه
مامان حمیدرضا
پاسخ
انشالله که سالمو سلامت باشه
زرا
23 آذر 92 21:52
سلااااااااااااااام باورت میشه من اومدمخودم که باورم نمیشه یه وقتی وبتو باز میکنه یه وقتی نه امروز روز شانس بوده که زدمو گرفت نمیدنم چه جوری ازت خواهش کنم برام دعا کنی اینروزا خیلی برام سرنوشت سازه بیا به وبم عزیزم راستی معلوم شدن گل پسری مبارک
مامان حمیدرضا
پاسخ
سلام رزا جون خوشحالم که اومدی عجب مشکلیه ماهی یه بار میتونی بیای به وبم من همچنان برات دعا میکنم عزیز انشالله که به خواستت میرسی فقط صبر کن خدا بزرگه
مثل هیچکس
30 آذر 92 9:54
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
مامان حمیدرضا
پاسخ
مرسسسسی عزیز
مامان پارسا و پرهام
30 آذر 92 20:19
مامانی و نینی خوبید یلدا مبارک ایشالا سال دیگه با یه وروجک یلدا جشن میگیری نی نی کی دنیا میاد؟
مامان حمیدرضا
پاسخ
یلدای شما مبارکممنون شما خوبید انشالله بهمن بدنیا میاد
ساراکوچولو
1 دی 92 20:05
یلدا مبارک انسالله هرچه زودتر یک خانواده واقعی بشین...
مامان حمیدرضا
پاسخ
سلااااااااااامممنون عمه جون
سولماز
2 دی 92 0:34
سلام عزیزم الهی فدای گل پسری بشم من ایشالا که صحیح و سلامت سر وقتش میاد تو بغلت خصوصی داری گلم
مامان حمیدرضا
پاسخ
سلام عزیز فداتایشالا که گوگولی مامان به موقع بدنیا بیاد