حمیدرضاجونمحمیدرضاجونم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روح زندگی ام

پسرم روح زندگی منی...

1392/5/30 20:42
نویسنده : مامان حمیدرضا
225 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عشق مامانو بابا....خیلی دوست داشتم بچه اولم پسر باشه.وقتی که زاهدان بودیم رفتم سونوگرافی چون دکتر گفته بود باید سن جنین رو بدونیم تا بتونیم برای درمان کم خونی اقدام کنیم اصلا فکرشو نمی کردم که جنسیت بچه معلوم بشه وقتی خانم دکتر گف که ضربان قلبت عالیه سالم هستی از نظر جسمی ودر اخر گف که بچه پسره از خوشحالی جواب سونوفراموش کردم دوباره صدام کردن برداشتمش رفتم که زودتر خبرو به بابایی بگم چون اون همش میگفت بچه ی من پسره ودر اخر هم شد خیلی خوش حال بودیم.....

بعداز مطب تصمیم گرفتیم برگردیم ایرانشهر.....پسرم تو کامل کننده منو بابایی هستی

 


اروزی سلامتی داریم برات نفسم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد
3 شهریور 92 0:15
مبارک باشه چشمتون روشن به مراد دلتون رسیدید.اگه میشه ما را با اسم مثل هیچکس ثبت کنید ممنون میشم .